NAJCZĘŚCIEJ ZADAWANE PYTANIA

1. Jak długo trwa realizacja zamówienia?

Termin realizacji zamówienia uzależniony jest od dostępności produktu na magazynie. Szczegóły dot. czasu wysyłki znajdują się na stronie każdego produktu.

2. Czy zostanę powiadomiony o wysyłce towaru?

Tak, w dniu nadania otrzymasz od nas informację o wysyłce wraz z linkiem do śledzenia przesyłki.

3. Jaką firmą kurierską wysyłany jest towar?

Korzystamy z usług firm kurierskich GLS i DPD oraz w przypadku przesyłek paletowych DHL i ROHLING SUUS.

4. Co zrobić w przypadku stwierdzenia uszkodzenia towaru w transporcie?

W takiej sytuacji po odebraniu przesyłki należy spisać protokół szkody z kurierem, a następnie skontaktować się z nami telefonicznie bądź mailowo.

5. W jaki sposób zgłosić reklamację?

Reklamacje należy składać drogą mailową na adres: reklamacje@przyjemnoscmeblowania.pl

Zgłoszenie powinno zawierać protokół szkody spisany z kurierem, zdjęcia uszkodzeń oraz ich dokładny opis, najlepiej ze wskazaniem uszkodzonego elementu zgodnie z dołączoną do paczki z meblem instrukcją montażu.

6. Czy uszkodzone w transporcie elementy zostaną wymienione na nowe?

Tak, w takim przypadku zgłoszenie reklamacyjne przekazujemy do producenta, który w ciągu 14 dni wykonuje nowe elementy na wymianę.

7. W ilu paczkach wysyłany jest towar?

Ilość paczek uzależniona jest od danego produktu i oscyluje w przedziale od 1 do 3.

8. Jakie wymiary oraz wagę mają paczki?

Wymiar oraz waga paczek uzależniona jest od konkretnego produktu. Szczegółową informację można uzyskać na stronie produktu poprzez kliknięcie ZADAJ PYTANIE O PRODUKT.

9. Czy montaż mebla jest skomplikowany?

Dzięki czytelnej instrukcji krok po kroku montaż jest bardzo łatwy i zajmuje 15 - 60 min. (w zależności od zakupionego produktu).

10. Czy oferowane w naszym sklepie ławy/ławostoły są stabilne?

Tak, wszystkie produkty z naszej oferty charakteryzują się wysoką jakością wykonania, a dzięki licznym testom i próbom potwierdzonym przez producenta zapewniają pełną stabilność i funkcjonalność podczas użytkowania zgodnego z ich przeznaczeniem.

11. Czy jest możliwy odbiór osobisty?

Niestety nie, prowadzimy wyłącznie sprzedaż wysyłkową gdyż towar wychodzi z magazynu zewnętrznego oddalonego od Poznania o ponad 120 km.

12. Czy istnieje możliwość odstąpienia od umowy?

Jak najbardziej, każdemu klientowi przysługuje możliwość odstąpienia od umowy bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od dnia otrzymania towaru. Szczegółowe informacje na ten temat znajdziesz w zakładce ZWROTY.

13. Jaki jest koszt dostawy?

Indywidualny koszt dostawy podany jest na stronie każdego z produktów w sklepie, aby go zobaczyć wystarczy dodać produkt do koszyka. Przy opcji "za pobraniem" doliczamy dodatkowe 10 zł.

14. Czy mogę zapłacić kurierowi za pomocą karty płatniczej przy odbiorze towaru?

Istnieje taka możliwość jeśli kurier doręczający paczkę posiada terminal płatniczy.

15. Gdzie mogę śledzić swoją przesyłkę?

Link do śledzenia przesyłki otrzymasz w wiadomości mailowej z informacją o wysyłce.

16. Czy prezentowane zdjęcia produktu przedstawiają jego realny wygląd?

Tak, zamieszczone na stronie produktu zdjęcia w pełni oddają jego realny wygląd oraz charakterystykę.

17. Czy jakość produktów jest zgodna z opisem na stronie?

Dokładamy wszelkich starań aby oferowane w naszym sklepie produkty posiadały najwyższe standardy jakości. Jeśli jednak zakupiony w naszym sklepie produkt nie sprosta Twoim oczekiwaniom, możesz go nam zwrócić w ciągu 14 dni od chwili otrzymania przesyłki. Szczegółowe informacje na ten temat znajdziesz w zakładce ZWROTY.

18. Chcę dokonać zwrotu towaru, czy odzyskam poniesione koszty wysyłki?

W przypadku zwrotu towaru, koszt jego odesłania ponosi zamawiający.

19. Na jaki adres można dokonać zwrotu?

Produkt powinien zostać odesłany w oryginalnym opakowaniu na adres:

trade-group.pl sp. z o.o.
ul. Stryczyńskiego 2a
63-750 Sulmierzyce
z dopiskiem: ZWROT

20. Jak mogę zapłacić za zakupy?

Za zakupy w naszym sklepie zapłacić możesz tradycyjnym przelewem bankowym, przy pomocy wygodnego systemu płatności online, bądź też przy odbiorze przesyłki (za pobraniem).

Produkt dodany do listy życzeń
Produkt dodany do porównania