Koszyk Twój koszyk jest pusty...
» Reklamacje i zwroty

Kontakt

Newsletter

Chcesz jako pierwszy otrzymywać informacje o nowych produktach, najlepszych cenach, promocjach oraz wyprzedażach?


Zapisz się do naszego newslettera!

 

Reklamacje i zwroty

Poniżej znajdziesz wszystkie podstawowe informacje dotyczące zwrotów, reklamacji oraz gwarancji.
 


ZWROT / PRAWO ODSTĄPIENIA OD UMOWY BEZ PODANIA PRZYCZYNY

Na podstawie art. 27 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz. U. 2014 r., poz. 827) konsument, który zawarł umowę na odległość, może od niej odstąpić na piśmie bez podania przyczyny. Możliwe jest odstąpienie od umowy w terminie 14 dni od dnia wydania rzeczy. Oświadczenie o odstąpieniu od umowy należy wysłać drogą pocztową na wskazany adres do zwrotów lub drogą elektroniczną na adres e-mail: sklep@przyjemnoscmeblowania.pl. 

Termin 14-sto dniowy, liczy się od dnia wydania rzeczy, rozumianego jako objęcie rzeczy w posiadanie przez konsumenta lub wskazaną przez konsumenta osobę trzecią inną niż przewoźnik. Towar należy odesłać niezwłocznie po złożeniu oświadczenia o odstąpieniu od umowy, nie później niż w terminie 14 dni, w stanie niezmienionym.

Zwrot jest możliwy tylko i wyłącznie gdy towar nie był używany, tj, w przypadku mebla gdy nie został on zmontowany oraz nie posiada żadnych uszkodzeń. W przypadku mebla w połysku dodatkowo, gdy nie zostały z niego zdjęte fabryczne folie ochronne. Towar należy zwrócić w oryginalnym opakowaniu oraz starannie zabezpieczyć na czas transportu. Do paczki należy dołączyć wypełniony i podpisany formularz odstąpienia od umowy wraz z dowodem zakupu. Koszty bezpośredniego odesłania (zwrotu) towaru do Sprzedawcy w związku z dokonanym odstąpieniem od umowy bez podania przyczyny w terminie 14 dni od dnia wydania rzeczy ponosi konsument.

Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje konsumentowi w odniesieniu do umów, w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb (np. taka, w której dokonano zmian wymiarów na jego życzenie, lub mająca wymiar lub/i kolor inny niż standardowy).

 
ADRES DO ZWROTU:
trade-group.pl sp. z o.o.
ul. Stryczyńskiego 2a
63-750 Sulmierzyce

 
REKLAMACJE
Jeżeli zakupiona rzecz ma wadę, masz prawo złożyć REKLAMACJĘ, w której określisz swoje wymagania dotyczące doprowadzenia towaru do stanu opisanego na karcie produktu (tj. do stanu zgodności z umową).
 
Jej podstawą może być:

- GWARANCJA (dobrowolne zobowiązanie sprzedawcy, importera lub producenta odnoszące się do jakości produktu).

Aby zgłoszona przez Ciebie reklamacja została rozpatrzona powinieneś przesłać ją na adres pocztowy siedziby firmy bądź na adres e-mail: reklamacje@przyjemnoscmeblowania.pl.


W celu ułatwienia procesu reklamacji prosimy podać następujące informacje:

- numer zamówienia lub skan dowodu zakupu lub wykazać w inny sposób, że doszło do zakupu;

- opis wady;

- zdjęcia wad towaru, całości przedmiotu, a także opakowania w którym zamówienie zostało dostarczone;

- w przypadku otrzymania uszkodzonej przesyłki – skan protokołu szkody, który został spisany w obecności kuriera (powinna być w nim zaznaczona informacja o uszkodzonym opakowaniu).


 
Do zgłoszonej reklamacji ustosunkujemy się w ciągu 14 dni od daty otrzymania zgłoszenia.

Warto pamiętać, że ustosunkowanie się do reklamacji to potwierdzenie lub zaprzeczenie jej zasadności. Nie oznacza to jednak, że w tym terminie towar musi zostać przywrócony do stanu zgodności z umową.

Jeżeli reklamacja będzie uznana, produkt zostanie naprawiony lub wymieniony na pełnowartościowy, a jeśli będzie to już niemożliwe – zwrócimy pieniądze.

Przypominamy, że nie przyjmujemy przesyłek odsyłanych do nas za pobraniem.

W przypadku kiedy reklamacja dotyczy tylko części produktów, prosimy o dołączenie kopii rachunku lub paragonu wraz z protokołem reklamacji.

W sytuacji kiedy wartość reklamowanego towaru jest mniejsza od 10 złotych (np. uchwyt), prosimy o kontakt z Działem Reklamacji (reklamacje@przyjemnoscmeblowania.pl), który pomoże w szybkim załatwieniu tego typu reklamacji.

 
Ważne:

- zachowaj dowód  zakupu (faktury lub paragonu) oraz oryginalne opakowanie do czasu wygaśnięcia gwarancji, wskazanego w karcie gwarancyjnej lub w opisie produktu;

- zapoznaj się z warunkami gwarancji, znajdującymi się w załączonej karcie gwarancyjnej lub na stronach internetowych producenta;

- w przypadku wykrycia wady w produkcie kupionym w naszym sklepie objętym gwarancją skontaktuj się z najbliższym punktem serwisowym, wskazanym w karcie gwarancyjnej.

 

Przejdź do strony głównej