Koszyk Twój koszyk jest pusty...
1 » Formy płatności i dostawa2

Kontakt

Newsletter

Chcesz jako pierwszy otrzymywać informacje o nowych produktach, najlepszych cenach, promocjach oraz wyprzedażach?


Zapisz się do naszego newslettera!

Oświadczam, iż ukończyłam/em 16 rok życia i zgadzam się na przetwarzanie moich danych osobowych przez TRADE-GROUP.PL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ, wpisana do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań - Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000600996, NIP: 7792439352, REGON: 363682194, kapitał zakładowy: 5.000 zł, adres siedziby: ul. Sielska 17A, 60-129 Poznań, adres do doręczeń: ul. Stryczyńskiego 2a, 63-750 Sulmierzyce, adres poczty elektronicznej (e-mail): sklep@przyjemnoscmeblowania.pl, numer telefonu: +48 665 669 900, w celu marketingowym, wysyłania newslettera oraz prowadzenia konta w sklepie. Podanie danych jest dobrowolne. Podstawą przetwarzania danych jest moja zgoda. Mam prawo wycofania zgody w dowolnym momencie. Dane osobowe będą przetwarzane do czasu odwołania zgody. Mam prawo żądania od administratora dostępu do moich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, a także prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego. Strona stosuje profilowanie użytkowników m.in. za pośrednictwem plików cookies, w tym analitycznych, o czym więcej w Polityce Prywatności
Wyrażam zgodę na otrzymywanie informacji handlowych na wskazany przeze mnie adres e-mail

 

Formy płatności i dostawa

I. Płatności.

Honorujemy trzy możliwości opłacenia zakupu dokonanego w naszym sklepie internetowym:

1. Przy pomocy wygodnego i bezpiecznego systemu płatności Dotpay.


2. Przelewem tradycyjnym na konto - wysyłka towaru następuje po zaksięgowaniu wpłaty na naszym rachunku.

Nr rachunku (mBank):
22 1140 2004 0000 3902 7605 1244

trade-group.pl sp. z o.o.
ul. Sielska 17a
60-129 Poznań

W tytule należy podać: nr zamówienia

3. Za pobraniem - zapłacisz kurierowi przy odbiorze przesyłki.

Rozliczenia transakcji kartą kredytową i e-przelewem przeprowadzane są za pośrednictwem Dotpay.pl.


 




II. Dostawa.

Jak sprawdzić koszt dostawy całego zamówienia?

Wrzuć wszystkie produkty do koszyka, a następnie wybierz sposób dostawy i płatności - zobaczysz wtedy dokładnie policzone koszty transportu wybranych przez Ciebie produktów.


Koszt dostawy zależy od:
  • gabarytów przedmiotu
  • ilości zamówionego towaru
  • wyboru sposobu dostawy
  • wyboru formy płatności
 

Koszty dostawy.

Dokładne koszty dostawy znajdziesz na karcie danego produktu.
W celu zminimalizowania kosztów bądź ich ustalenia w przypadku ich braku w karcie produktu, skontaktuj się z naszym Działem Obsługi (665 669 900, 
sklep@przyjemnoscmeblowania.pl).

Asortyment zamówiony w naszym sklepie wysyłany jest za pośrednictwem podanych poniżej firm kurierskich.


Czas dostawy od momentu wysłania zamówienia wynosi 1-2 dni robocze.
Przesyłki dostarczane są zazwyczaj od około godziny 9-tej do godziny 16-tej.
Większość przesyłek dostarczana jest (szczególnie w większych skupiskach miejskich) w godzinach 12:00-15:00.

Wnoszenie: W przypadku przesyłek standardowych (paczka) o wadze poniżej 30 kg i objętości 0,2m3, koszt przesyłki obejmuje wniesienie.

W przypadku większych paczek i przesyłek paletowych, kurier nie ma obowiązku wniesienia paczki do budynku (np. na piętro, pod drzwi mieszkania). Wówczas obowiązek rozładunku oraz wniesienia przesyłki leży po stronie odbiorcy.

Nie prowadzimy salonu stacjonarnego, stąd też nie ma możliwości odbioru osobistego towaru.

PAMIĘTAJ:

  • o wysyłce informujemy mailem, podajemy jej nr i dane kontaktowe nie do kierowcy lecz do firmy kurierskiej, dzięki czemu na podstawie nr paczki można ją śledzić na stronie tejże firmy
  • przed przyjazdem kurier w większości przypadków zadzwoni do Ciebie, aby ustalić godzinę doręczenia przesyłki, jednak nie jest to jego obowiązkiem
  • opcje takie jak np. dostawa po godzinie 16:00 są dodatkowo płatne i prosimy ustalać je z nami przed złożeniem zamówienia

Zmiana adresu dostawy. 
Aby go zmienić, należy skontaktować się z Działem Obsługi (665 669 900, 
sklep@przyjemnoscmeblowania.pl). Jeśli zmiana adresu nastąpi w trakcie dostawy, może zostać naliczony dodatkowy koszt za przekierowanie przesyłki.

Doręczenie przesyłki i obowiązki klienta:
Prosimy o bezwzględne sprawdzenie zawartości paczek przy kurierze!

Jeśli któraś z poniżej wymienionych sytuacji ma miejsce, kurier ma obowiązek od razu spisać protokół uszkodzenia paczki, jest to konieczne do wszczęcia procedury reklamacji!

Uwaga! Kurierzy są szkoleni aby wpisywać do protokołu niepełne informacje, które są potem podstawą do odrzucenia reklamacji! Prosimy zwrócić uwagę, aby opis uszkodzeń był wyczerpujący:

  • Należy zwrócić uwagę czy opakowanie nie jest uszkodzone. To bardzo ważne - jeśli opakowanie jest w jakikolwiek sposób naruszone, kurier musi wpisać ten fakt do protokołu reklamacyjnego (adnotacja z dokładnym opisem jakiego typu i jak duże jest uszkodzenie: rozdarcie/ wgniecenie, ile ma cm), jest to jeden z kluczowych argumentów przy składaniu reklamacji
  • Po rozpakowaniu (również przy kurierze) należy sprawdzić zawartość przesyłki np. czy blat nie posiada odprysków, czy fronty nie są pęknięte, adnotacja o uszkodzeniu zawartości paczki musi się znaleźć w protokole, z dokładnym opisem jakiego typu i jak duże jest uszkodzenie (wgniecenie/wyszczerbienie/ułamanie, ile ma cm).

Zalecamy fotografowanie na bieżąco uszkodzeń, jest to jeden z podstawowych dowodów winy kuriera, dołączany do protokołu reklamacyjnego.
Jeżeli kurier nie chce być przy otwarciu paczki lub odkryją Państwo wewnętrzne uszkodzenie przedmiotu po jego odejściu, maja Państwo 7 dni na wezwanie kuriera do spisania protokołu uszkodzenia paczki.


Przejdź do strony głównej